Kiemelt bejegyzés

Változások a honlapon

Közel két év után kompletten megújult a honlapom . Nem mondom, hogy pusztán "ráncfelvarrás" történt, mert attól sokkal több minden...

Figyelemfelkeltő

2020. szeptember 24.

Üzletpolitikai változás III.

Ahogyan arról már korábban értesítettünk Benneteket, 2020. november 1-jétől cégünk Üzletpolitikájában új, izgalmas változások lépnek majd érvénybe.

Első két hírlevelünkben a Preferred Customer szabályról és az Assistant Supervisorok fejlődését érintő szabályról olvashattatok részleteket.

Ahogyan ígértük, ismét szeretnénk Nektek átnyújtani egy újabb változásról szóló tájékoztatást – ez a 36 hónapos szabály.

A frissített Üzletpolitika teljes szövegéhez továbbra is hozzájuthattok a következő link segítségével:

https://cdn.foreverliving.com/content/MarketingConfigurableContent/HUN/CompanyPolicy/Nemzetk%C3%B6zi_%C3%9Czletpolitika.pdf


36 hónapos szabály

Tudjuk, hogy a Forevernél milyen fontos a vezető szerep és a csapatmunka. Ennek szellemében hatályba léptetünk egy új szabályt, amely segít összekötni azokat, akik aktív résztvevői az üzletünknek.  A 36 hónapos szabály szerint azok a Forever Üzleti Partnerek, akik 36 hónapig nem vásároltak, archiválásra kerülnek. Az archivált Üzleti Partnerek alsóvonalbeli szponzoráltja a közvetlen felsővonalbeli Forever Üzleti Partnerhez kerül.


2020 november 1-jétől ezzel a lépéssel azok, akik igazán lelkesedést mutatnak az üzletépítés iránt, lehetőséget kapnak arra, hogy a felsővonalbeli mentorok és ve”z”etők segítségével sikereket érjenek el.

Mivel tudjuk, hogy minden, a Marketing Terv szerint elért szint kemény munka és elkötelezettség eredménye, az archivált Üzleti Partnerek Marketing Terv szerint elfoglalt szintje és kedvezménye megmarad, annak ellenére, hogy a szabályból eredően elveszítik az alsóvonalukat.


Ha az archivált Üzleti Partnerek úgy döntenek a jövőben, hogy ismét szeretnének üzletet építeni, akkor a Marketing Terv szerint elért szintjükhöz kapcsolódó kedvezmények elérhetők maradnak számunkra.

Nincsenek megjegyzések: