Kiemelt bejegyzés

Változások a honlapon

Közel két év után kompletten megújult a honlapom . Nem mondom, hogy pusztán "ráncfelvarrás" történt, mert attól sokkal több minden...

Figyelemfelkeltő

2022. június 26.

Üzletpolitikai változások

Tájékoztatunk Benneteket, hogy 2022. június 1-jétől az alábbi pontokban változások lépnek érvénybe a Nemzetközi Üzletpolitikánkban. (sárgával kiemeltem a változást)

4 BÓNUSZRENDSZER / MARKETING TERV

(a) Az Assistant Supervisor besorolást akkor éri el a Forever Üzleti Partner, ha összesen 2 Belföldi Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot szerez meg bármely két egymást követő Hónapban bármely Operatív Társaságnál. Az Assistant Supervisor részesül:

  • 30% kedvezményben személyes vásárlás után.
  • 25% Preferred Customer Árnyereségben a személyesen szponzorált Preferred Customerek után, akik 5% kedvezménnyel vásárolnak.

 Az aktív státuszú Assistant Supervisor továbbá részesül:

  • 5% Személyes Bónusz a személyes és online vásárlások után
  • 5% Preferred Customer Bónuszban a személyesen szponzorált Preferred Customerek után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónusz, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

  

(b) A Supervisor besorolást akkor éri el a Forever Üzleti Partner, ha összesen 25 Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot szerez meg bármely két egymást követő Hónapban. A Supervisor részesül:

  • 30% kedvezményben plusz 8% Személyes Kedvezményben Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 25% Preferred Customer Árnyereségben a személyesen szponzorált Preferred Customerek után, akik 5% kedvezménnyel vásárolnak.
  • 8% Preferred Customer Bónuszban a személyesen szponzorált Preferred Customerek után.
  • 3% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónusz, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

 Az aktív státuszú Supervisor továbbá részesül:

  • 3% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónuszban, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

  

(c) Az Assistant Manager besorolást akkor éri el a Forever Üzleti Partner, ha összesen 75 Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot szerez meg bármely két egymást követő Hónapban. Az Assistant Manager részesül:

  • 30% kedvezményben plusz 13% Személyes Kedvezményben Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 25% Preferred Customer Árnyereségben a személyesen szponzorált Preferred Customerek után, akik 5% kedvezménnyel vásárolnak.
  • 13% Preferred Customer Bónuszban a személyesen szponzorált Preferred Customerek után.
  • 5% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 8% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónuszban, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

 Az aktív státuszú Assistant Manager továbbá részesül:

  • 5% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 8% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónuszban, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

 

 (d) A Manager besorolást akkor éri el a Forever Üzleti Partner, amint összesen 120 Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot szerez meg két egymást követő hónapban, vagy 150 Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot szerez 3 vagy 4 egymást követő hónapban. Az Elismert Manager részesül:

  • 30% Kedvezményben plusz 18% Személyes Kedvezményben Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 25% Preferred Customer Árnyereségben a személyesen szponzorált Preferred Customerek után, akik 5% kedvezménnyel vásárolnak.
  • 18% Preferred Customer Bónuszban a személyesen szponzorált Preferred Customerek után.
  • 5% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Managerek és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 10% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 13% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónuszban, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

 

Az aktív státuszú Manager továbbá részesül:

  • 5% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Managerek és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 10% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 13% Mennyiségi Bónuszban a személyesen szponzorált Assistant Supervisorok és ezek Alsóvonala Személyesnek Elismert Vásárlásai után.
  • 5% Személyes és Preferred Customer Bónuszban, melyre az alsóvonalban lévő inaktív Assistant Supervisorok már nem jogosultak.

 

8.04 Eagle Manager Besorolás

(a) Az Eagle Manageri státusz minden évben megszerezhető és megújítható. A Forever Üzleti Partner minősülhet, amennyiben az Elismert Manageri minősítés megszerzését követő májustól az azt követő áprilisig tartó minősülési időszak során teljesíti az alábbi feltételeket:

  1. Minden hónapban Aktív; vagy a Lakóhelye szerinti Operatív Társaságban vagy a Minősítő Operatív Társaságban,
  2. Vezetőségi Bónusz Minősített (akkor is, ha nincs egyetlen manageri vonala sem). Azok a Karton Pontok, amelyeket olyan hónapban szerzett, amikor nem volt Vezetőségi Bónuszra Minősített, NEM számítanak bele ebbe az ösztönzőbe;
  3. A globálisan megszerzett Összes Karton Pontjainak száma legalább 720, beleértve az új, személyesen szponzorált Alsóvonalaktól származó legalább 100 Új Karton Pontot;
  4. Támogatja a helyi és regionális találkozókat.
    A következő követelmény teljesíthető a májustól áprilisig tartó minősítési időszakban, az Elismert Managerré történő minősülés előtt vagy után:
  5. Személyesen szponzorál és kialakított legalább két új Supervisori vonalat bármely Operatív Társaságban;

 (b) A fenti követelmények mellett, a Senior Manageri és annál magasabb besorolási szinten lévő Forever Üzleti Partnereknek a következő minta alapján ki kell építeniük és fenn kell tartaniuk valahány Eagle Manageri Alsóvonalat is. Minden alsóvonali Eagle Managernek külön szponzori vonalban kell lennie, tekintet nélkül arra, hogy hány generációval lejjebb helyezkedik el {lásd alább a 8.04. (d) pontot, és bármely Operatív Társaságnál lehet.  Ez a követelmény a kvalifikációs időszak elején elért Manageri pozíció szintjétől függ.

 

11 CHAIRMAN’S BONUS

11.01 (a) Általános

1) A Chairman’s Bonus Programban való részvételhez a végső hozzájárulást az Executive Committee adja meg. Az Executive Committee ennek során figyelembe veszi az Üzletpolitika minden rendelkezését és az Etikai Kódexet.

2) A Forever Üzleti Partner csak egy Országban minősülhet. Amennyiben több országban teljesíti a feltételeket, azon Ország lesz a Minősítő Ország, amelyben a legtöbb Személyes és Nem-Manageri Karton Pontot teljesítette.

3) A Manager összevonhatja különböző országokból alsóvonalbeli Chairman’s Bonus Managereit a Chairman’s Bonus megszerzése céljából. A Forever Üzleti Partner legfeljebb egy Chairman’s Bonus Managert számíthat be egy-egy szponzori vonalból. Amennyiben a Manager ugyanazon Forever Üzleti Partnert több országban szponzorálta, ezen Forever Üzleti Partner alatt legfeljebb egy Chairman’s Bonus Managert számíthat be különböző országokból, de egy alsóvonali Chairman’s Bonus Manager csak egyszer számítható be.

4) Az Újraszponzorált Forever Üzleti Partnerek a Chairman’s Bonus Manager és 600 KP Manager követelményeinek vonatkozásában figyelembe vehetők.

5) Amikor egy Forever Üzleti Partner eléri a Manager szintet a kvalifikációs időszak alatt, ezzel egy időben a Chairman’s Bonus szint követelményei NEM arányosíthatóak ennek megfelelően. A Manageri szint elérését követően a Forever Üzleti Partnernek a Személyes és Nem-Manageri Karton Pontokat / ÚJ Karton Pontokat meg kell szereznie a minősülési időszak hátralévő részében.


Nincsenek megjegyzések: